Obavještavamo klijente da ćemo tokom oktobra i novembra 2023. godine sprovoditi Istraživanje zadovoljstva klijenata.
NLB Banka a.d. Banja Luka sprovodi istraživanje u saradnji sa agencijom Valicon iz Slovenije koja će prikupljati podatke o zadovoljstvu kroz intervjue putem email-a i telefona, a odgovori se tretiraju kao povjerljivi podaci.
Sa velikom pažnjom razmatramo sve zahtjeve i povratne informacije koje dolaze od strane naših klijenata, i bićemo zahvalni ukoliko prihvatite poziv da učestvujete u istraživanju koje je dobrovoljno.
Vaše mišljenje nam je važno, jer ćemo na taj način dobiti korisne informacije koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo proizvode i usluge. Zato se radujemo odgovorima i unaprijed zahvaljujemo na izdvojenom vremenu i svim informacijama koje ćete nam pružiti.
NAPOMENA: Tokom istraživanja od klijenata se neće tražiti lični ili bankarski podaci (PIN, lozinke naloga, broj bankovnog računa, platne kartice…), a agencija je potpisala ugovor o tajnosti i obavezi čuvanja kontakt informacija klijenata.
Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije ili imate nedoumica, sugestija, komentara u vezi sa bilo čim iz procesa istraživanja zadovoljstva klijenata, naše kolege iz Kontakt centra su dostupne putem mejla nlbinfo@nlb-rs.ba i putem besplatnog telefona 0800 50 510, radnim danima od 08.00 do 18.00 časa, subotom od 08.00 do 13.00 časova.
Hvala na povjerenju i saradnji.
Vaša NLB Banka