NLB mKlik
Mobilna banka za vaše poslovanje …
bilo kada, bilo gdje…
Brz i jednostavan pristup Vašim računima
Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija
Banka dostupna 24h dnevno, svaki dan u godini
Zahvaljujući usluzi mobilnog bankarstva možete bez dolaska u Banku izvršiti:
- Uvid u stanje i promet na računima, kao i pregled transakcija za proteklih 12 mjeseci,
- Prenos sredstava između računa (tekući, devizni, kartični i drugi računi),
- Plaćanje platnim nalozima u unutrašnjem platnom prometu,
- Slanje potpisane potvrde o izvršenom nalogu na mail adresu po izboru,
- Mogućnost izbora izvoda i slanje na mail adresu,
- Upravljanje biznis karticama i mogućnošću plaćanja karticama putem Interneta (aktiviranje i deaktiviranje zaštite),
- Otključavanje Biznis kartica za korišćenje u zemljama povišenog rizika,
- Blokiranje Biznis kartica u slučaju nestanka ili sumnje na zloupotrebe.
Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva:
VRSTA LIMITA | mKlik |
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga | 10.000 KM |
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja ostalih valuta | 2.000 KM |
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi | 10.000 KM |
Nalozi na račune Banke | 30.000 KM |
Nove funkcionalnosti
- Devizno plaćanje – obavljanje međunarodnih transakcija.
- Pregled otplatnog plana za kredite – omogućava klijentima da imaju jasan pregled svojih obaveza.
- P2P (peer to peer) – funkcionalnost omogućava korisnicima da obavljaju plaćanja drugom korisniku uz poznavanje njegovog broja telefona;
- Samostalna aktivacija i obnova aplikacije – mogućnost samostalnog aktiviranja i prebacivanja aplikacije na novi mobilni telefon bez odlaska u poslovnicu.
- Pregledi transakcija – brz i jednostavan pregled transakcija na računima i platnim karticama korisnika (izvršene, rezervisane i odbijene transakcije).
Postojeće funkcionalnosti
- Upravljanje sredstvima – prenos sredstava između računa korisnika, kao i uplata sredstava na račune drugih lica u zemlji;
- Prenos sredstava – na štednju, uplata rate kredita ili uplata sredstava na kreditnu karticu;
- Plaćanje jednim dodirom ekrana – mogućnost pristizanja režijskih računa direktno u aplikaciju.
- Pregledi transakcija – brz i jednostavan pregled transakcija
- Blokada kartica – mogućnost blokiranja platnih kartica kroz aplikaciju (u slučaju nestanka ili zloupotrebe);
- Upravljanje biznis karticama i mogućnošću plaćanja karticama putem Interneta (aktiviranje i deaktiviranje zaštite),
- Konverzija – kupovina različitih valuta putem NLB mKlik;
- Pronalazak najbliže poslovnice ili bankomata NLB Banke;
- Promjena PIN koda za mKlik.
Video uputstva za korištenje
Interaktivna uputstva
Plaćanje – unutrašnji platni promet
Plaćanje – devizni platni promet
eRačuni
Usluga mobilnog bankarstva koristi se putem aplikacije koju preuzimate za pametni telefon iz odgovarajuće prodavnice u zavisnosti od toga da li imate Android, iOS ili Huawei telefon.
Kako početi sa korišćenjem
1. Podnesite zahtjev za korišćenje NLB mKlik usluge u NLB Banci
Za početak korišćenja potrebno je podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva za pravna lica u najbližoj poslovnici Banke.
- Primićete prvi aktivacioni kod putem mail poruke.
Tokom procesa registracije i nakon unosa prvog koda iz mail-a dobićete aktivacioni kod putem SMS poruke.
- Instalirajte aplikaciju iz odgovarajuće internet prodavnice i unesite kodove
Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store ili App Gallery. Unesite u pretragu „ NLB mKlik novi NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.
Klikom na Install ili Instaliraj pokrenućete instalaciju programa. Nakon instalacije pojaviće se ikonica NLB mKlik.
- Otvorite mKlik i odredite svoj PIN
Prilikom pokretanja aplikacije, izborom opcije Registracija prikazaće vam se više opcija. Novi korisnici aplikacije biraju opciju Novi korisnici, gdje unose kod koji dobijaju na e-mail, a potom i kod koji dobijaju SMS porukom.
Nakon unosa kodova, korisnicima će se pojaviti polje za unos PIN koda (kojeg korisnik definiše po svojoj želji), a potom i polje za unos koda za obnovu, koji korisnicima kasnije služi za ponovno pokretanje aplikacije u slučaju brisanja iste, promjene telefona ili slične situacije.
Važna napomena: PIN kod i kod za obnovu treba da znaju samo korisnici mobilnog bankarstva. Zaposleni u NLB Banci vam neće tražiti ove kodove. Nakon definisanja istih, aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.
Aplikaciju mobilnog bankarstva – NLB mKlik možete preuzeti i na odgovarajućem linku koji ćete dobiti u e-mail poruci ili skeniranjem QR koda u nastavku:
Reaktivacija aplikacije:
Reaktivacija aplikacije podrazumijeva obnovu aplikacije na istom ili novom mobilnog uređaju ukoliko ste aplikaciju izbrisali ili ste promijenili mobilni uređaj.
Nakon instalacije aplikacije, izborom opcije Registracije prikazaće vam se opcija Postojeći korisnik. Unosom e-mail adrese registrovane za korišćenje usluge mobilnog bankarstva i kod za obnovu inicira se ponovno aktiviranje NLB mKlik naloga.
Postavljanje QR koda za novu aplikaciju za Andriod i IOS:
Android: Play Store
Huawei: Play Store
iOS: AppStore
Info
Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.