Proteklog vikenda konferencija Konverzija potvrdila je da je sinonim za edukaciju i „hub“ za profesionalce iz oblasti digitalne prodaje i marketinga. Učesnicima su organizatori priredili inspirativna predavanja, odlične komparativne analize, dobre primjere, ali i savjete kroz interaktivivnu panel diskusiju “Klinika”, a mladi učesnici i iskusni profesionalci povezivali su se kroz Business Speed Dating.
Konverzija je ove godine imala krovnu temu, koja je odredila smjer svih predavanja, a to je umjetna inteligencija u prodaji i marketingu. Bilo je korisno čuti o AI alatima koji su uveliko u primjeni i kako oni utiču na rast online poslovanja, conversion rate-a i unapređenja korisničkog iskustva.
Zajedno sa partnerom Mastercard ponosni smo sponzor konferencije koja je okupila mladost, budućnost, znanje i inovacije.
#NLB #BanjaLuka #UKorakSaInovacijama #Konverzija2024 #DigitalSales #DigitalMarketing