NLB Banka a.d. Banja Luka (u daljem tekstu: NLB Banka ili Banka) posvećena je zaštiti privatnosti svojih korisnika, usklađenju sa svim važećim zakonima, regulativama i primjeni savremenih tehnoloških rješenja u ostvarenju tog cilja.
Ova Politika privatnosti pruža pregled načina prikupljanja, obrade i zaštite ličnih podataka korisnika koji posjećuju internet stranicu Banke, koriste elektronsko bankarstvo (NLB eKlik, NLB Webinfo, NLB SMS) ili aplikaciju mobilnog bankarstva (mKlik).
Korišćenje Elektronskog bankarstva i Mobilnog bankarstva je regulisano ugovorom između Korisnika i Banke, prije aktivacije usluge i početka korišćenja, kao i Opštim uslovima poslovanja i Posebnim uslovima izdavanja i korišćenja elektronskih instrumenata plaćanja za pravna i fizička lica (u daljem tekstu: Posebni uslovi) Banke.
Banka prikuplja i obrađuje lične podatke Korisnika u svrhu unaprjeđenja korisničkog iskustva, pružanja usluga i ispunjenja zakonskih obaveza. Podaci se mogu prikupljati putem:
Svi podaci se obrađuju u skladu sa principima zakonitosti, transparentnosti i ograničenja svrhe. Lični podaci se čuvaju samo onoliko koliko je potrebno za ostvarenje svrhe obrade ili koliko to nalažu zakonski propisi, nakon čega se podaci arhiviraju ili uništavaju, u skladu sa zakonskim i poslovnim obavezama.
Potpisivanjem ugovora za korišćenje usluga uspostavlja se ugovorni odnos na osnovu kojeg Banka može prikupljati, provjeravati i obrađivati lične podatke Korisnika, lične podatke njegovih ovlašćenih lica, jemaca i drugih povezanih lica (na osnovu njihove saglasnosti), kao i informacije koje su potrebne u svrhu ispunjenja poslovnih odnosa specifičnog ugovora. Podaci se mogu pribavljati i iz državnih registara, drugih institucija i pravnih lica, u skladu sa zakonom ili zaključenim pravnim poslom. Podaci se u marketinške svrhe mogu prikupljati i obrađivati na osnovu saglasnosti Korisnika.
Sve informacije o poslovnim odnosima između Banke i Korisnika predstavljaju poslovnu tajnu Banke. Banka može dijeliti dio podataka o Korisniku sa trećom stranom, u skladu sa Opštim i Posebnim uslovima, kao i zakonskim propisima. Lični podaci Korisnika mogu biti proslijeđeni trećim stranama, kako u zemlji tako i u inostranstvu, pod sljedećim uslovima:
Podaci o Korisniku se mogu razmjenjivati i za druge specifične namjene za koje Korisnik daje izričitu saglasnost ili ukoliko je to zahtijevano zakonom.
NLB Banka primjenjuje najviše standarde zaštite ličnih podataka, osiguravajući povjerljivost, integritet i dostupnost korisničkih podataka. Mjere zaštite uključuju, ali nisu ograničene na tehničke, organizacione, pravne i proceduralne mjere zaštite u skladu sa važećom regulativom.
Zaposleni Banke su obavezni da poštuju povjerljivost podataka Korisnika, a bezbjednost podataka je takođe osigurana i politikama NLB Grupe za zaštitu povjerljivih informacija i ličnih podataka.
NLB Banka privatnost svojih korisnika stavlja na prvo mjesto. Banka je interno uspostavila poziciju službenika za zaštitu ličnih podataka (eng. DPO)
Banka će razmotriti Vaše upite u vezi obrade ličnih podataka i omogućiti vam ostvarivanje vaših prava propisanih Zakonom o zaštiti ličnih podataka. U tu svrhu možete nas kontaktirati putem: