Kartica koja se 100% reciklira
SMS obavještenja o korištenju kartice (u Bosni i Hercegovini, u inostranstvu i na internetu)
Bez fizičkog instaliranja uređaja
Maksimalna sigurnost transakcija
Šta je NLB Smart POS?
NLB Smart POS je Android aplikacija koja prihvata beskontaktne transakcije na isti način na koji se plaćanje dešava prilikom beskontaktnog plaćanja na POS terminalima.
Šta omogućava NLB Smart POS?
- Beskontaktno prihvatanje platnih kartica na korisničkim uređajima
(koji koriste Android operativni sistem); - Storniranje uspješnih transakcija (uz obavezno prisustvo kartice)
- Pošiljka “slip” potvrde vlasniku kartice
- Pregled izvršenih transakcija
Tehnički uslovi za korištenje aplikacije
Uređaj na kojem će se koristiti NLB Smart POS aplikacija mora da bude Android uređaj i koji posjeduje:
- NFC antenu;
- Pristup Google uslugama;
- Operativni sistemom Android 10.0 ili noviji.
Preuzmite aplikaciju
Preuzmite korisničko uputstvo
ili u nastavku potražite odgovore na često postavljana pitanja
Kako da ugovorim uslugu NLB Smart POS?
Da biste ugovorili uslugu NLB Smart POS, neophodno je da popunjen zahtjev dostavite u najbližu poslovnicu NLB Banke a. d. Banja Luka, prilikom čega ćete dobiti sve relevantne informacije u pogledu korištenja navedene usluge.
Nakon potpisivanja ugovora, na Vašu e-mail adresu će Vam biti dostavljeno korisničko ime, a na broj telefona SMS poruka sa aktivacionim kodom.
Da li je internet konekcija neophodna za korištenje aplikacije?
Internet konekcija (bežični internet ili 3G/4G) je neophodna za korištenje NLB Smart POS aplikacije.
Da li mogu da koristim više mobilnih uređaja?
NLB Smart POS možete da koristite na više mobilnih uređaja, ali na svakom uređaju koristite drugačije korisničko ime. Za registraciju više mobilnih uređaja za NLB Smart POS aplikaciju nije potrebno da imate više različitih e-mail adresa i brojeva telefona.
Kako se vrši registracija u aplikaciji?
Nakon što potpisanog ugovora, na vašu e-mail adresu će stići korisničko ime, a na broj telefona, aktivacioni kod. Nakon toga potrebno je da uradite sljedeće:
- Preuzmite NLB Smart POS aplikaciju sa Google Play Store.
- Otvorite aplikaciju i pratite korake za registraciju.
- Unesite korisničko ime koje vam je dostavljeno na e-mail adresu.
- Unesite aktivacioni kod koji vam je dostavljen putem SMS poruke.
- Definišite željenu lozinku za ulazak u aplikaciju i ponovite upis da biste je potvrdili.
U posljednjem koraku, na ekranu će biti prikazana informacija o uspješno kreiranom NLB Smart POS nalogu.
Kako se vrši prihvat platnih kartica?
Prihvat platnih kartica Visa ili Mastercard vrši se na isti način kao i na POS terminalima, s tim da se transakcije na NLB Smart POS vrše beskontaktno. To znači da fizičku karticu (ili uređaj na kojem se nalazi digitalna kartica) kupac jednostavno približi uređaju na kojem je instalirana NLB Smart POS aplikacija.
Prije upotrebe, potrebno je provjeriti na kojoj poziciji se nalazi NFC antena u vašem uređaju (na vrhu, sredini ili na dnu), kako biste kupcu dali preciznu instrukciju prilikom prinošenja kartice.
Gdje se upisuje iznos transakcije?
Iznos transakcije se unosi pomoću tastature vašeg telefona tokom procesa plaćanja u okviru NLB Smart POS aplikacije.
Gdje korisnik kartice treba da unese PIN kod?
PIN kod se unosi pomoću tastature telefona u NLB Smart POS aplikaciji. Za unos PIN koda važe isti uslovi, sigurnost i zahtjevi kao na običnom POS terminalu.
Kako bi se osigurao visok nivo sigurnosti, prikaz brojeva na tastaturi se nasumično miješaju.
Kako vlasnik kartice dobija potvrdu o uplati (slip)?
Potvrdu plaćanja korisnik kartice može dobiti putem SMS poruke, putem e-pošte, putem Viber aplikacije ili bilo koje druge aplikacije koja je omogućena na vašem telefonu i za koju je korisnik kartice dao svoje kontakt podatke. NLB Smart POS ne dozvoljava štampane papirne račune za plaćanje.
Gdje mogu vidjeti obavljene transakcije?
Spisak svih izvršenih transakcija nalazi se u opciji „Promet“ u NLB Smart POS aplikaciji. Sve transakcije obavljene u posljednja 3 mjeseca se čuvaju.
Koje vrste transakcija su podržane?
Putem NLB Smart POS aplikacije možete izvršiti PRODAJNE transakcije, PRODAJU sa PIN kodom i STORNIRATI uspješno obavljene transakcije.
Sve STORNIRANE transakcije mogu se izvršiti samo uz prisustvo kartice kojom je izvršena početna PRODAJA (kupovina). Storniranje se može izvršiti samo u istom danu kada je izvršena i transakcija kupovine.
Gdje mogu promijeniti lozinku/PIN kod za pristup aplikaciji?
Lozinka ili PIN kod se mogu promijeniti u opciji “Podešavanja” u NLB Smart POS aplikaciji.
Šta ako zaboravim lozinku/PIN kod?
Na početnoj stranici na kojoj unosite lozinku/PIN kod za prijavu u aplikaciju dostupna je opcija “Da li ste zaboravili PIN?”. Nakon što kliknete na dugme, dobićete SMS poruku sa novim aktivacionim kodom na broj telefona koji ste naveli prilikom potpisivanja ugovora.
Šta ako promijenim svoj mobilni uređaj?
Ukoliko korisnik promijeni mobilni uređaj, treba se obratiti Kontakt centru na broj telefona 033 953 410 ili 066 151 014, gdje će na zahtjev korisnika, nakon njegove identifikacije, biti kreiran novi aktivacioni kod za postojećeg NLB Smart POS korisnika.
Korisniku će na broj telefona biti poslata nova SMS poruka sa novim aktivacionim kodom. Korisničko ime ostaje isto i treba ga unijeti prilikom ponovne registracije u kombinaciji s novim aktivacionim kodom. Pregled izvršenih transakcija koji je bio dostupan na prethodno korišćenom uređaju se ne prikazuje.
Da li je NLB Smart POS aplikacija sigurna?
NLB Smart POS aplikacija je sigurna. Podaci o kartici se ne čuvaju na vašem uređaju, već se prenose samo u trenutku platne transakcije. Takođe, mobilni operateri ne primaju podatke o plaćanju ili platnim karticama.
Smart POS, nova aplikacija NLB Banke, ispunjava sve regulatorne i zakonske zahtjeve međunarodnih kartičnih sistema i propise iz oblasti kartičnog poslovanja.
Šta ako plaćanje putem NLB Smart POS-a ne radi?
U slučaju problema, savjetujemo vam da provjerite sljedeće:
- da li je NFC opcija na vašem uređaju uključena
- da li ste pravilno prijavljeni u NLB Smart POS aplikaciju
- da li korisnik ima beskontaktnu karticu
- da li je vlasnik digitalne kartice podesio odgovarajuća podešavanja uređaja (da li je NFC omogućen, plaćanje otvorenom i omogućenom aplikacijom) i podešavanja mobilnog novčanika
- da li su fabrička podešavanja telefona izmijenjena prije instaliranja firmvera („rooted“ mobilni telefoni)? Zbog sigurnosnih kriterijuma kartičnih sistema, NLB Smart POS ne radi na takvim mobilnim telefonima.
Ukoliko ne možete sami da riješite problem, obratite se Kontakt centru na broj telefona 033 953 410 ili 066 151 014.