Skip to content

Nastavljamo da unapređujemo uslugu: Najavljujemo istraživanje zadovoljstva klijenata za 2023. godinu

18. oktobar, 2023

Obavještavamo klijente da ćemo tokom oktobra i novembra 2023. godine sprovoditi Istraživanje zadovoljstva klijenata.

NLB Banka a.d. Banja Luka sprovodi istraživanje u saradnji sa agencijom Valicon iz Slovenije koja će prikupljati podatke o zadovoljstvu kroz intervjue putem email-a i telefona, a odgovori se tretiraju kao povjerljivi podaci.

 

Sa velikom pažnjom razmatramo sve zahtjeve i povratne informacije koje dolaze od strane naših klijenata, i bićemo zahvalni ukoliko prihvatite poziv da učestvujete u istraživanju koje je dobrovoljno.

 

Vaše mišljenje nam je važno, jer ćemo na taj način dobiti korisne informacije koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo proizvode i usluge. Zato se radujemo odgovorima i unaprijed zahvaljujemo na izdvojenom vremenu i svim informacijama koje ćete nam pružiti.

 

NAPOMENA: Tokom istraživanja od klijenata se neće tražiti lični ili bankarski podaci (PIN, lozinke naloga, broj bankovnog računa, platne kartice…), a agencija je potpisala ugovor o tajnosti i obavezi čuvanja kontakt informacija klijenata.

 

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije ili imate nedoumica, sugestija, komentara u vezi sa bilo čim iz procesa istraživanja zadovoljstva klijenata, naše kolege iz Kontakt centra su dostupne putem mejla nlbinfo@nlb-rs.ba i putem besplatnog telefona 0800 50 510, radnim danima od 08.00 do 18.00 časa, subotom od 08.00 do 13.00 časova.

 

Hvala na povjerenju i saradnji.

 

Vaša NLB Banka