Mjesto rada
Broj izvršilaca
Sektor
Opis radnog mjesta
Pozicija je otvorena za zaposlenje na određeno vrijeme do 4 mjeseca, sa mogućnošću produženja ugovora.
Glavne odgovornosti:
- Ostvaruje kontakte sa klijentima, pruža informacije o proizvodima i uslugama Banke
- Isplaćuje i prima gotovinu i izvršava druge transakcije (transfer sredstava) po nalogu klijenta
- Obavlja mjenjačke poslove; vrši prijem naloga za plaćanje; obavlja poslove vezane za isplate inostranih i domaćih penzija; prima i isplaćuje ino čekove i šalje čekove na inkaso; obračunava i naplaćuje tarife.
- Obavlja suštinsku i formalnu kontrolu dokumentacije za platni promet u zemlji.
- Obavlja transakcije platnog prometa i evidentira sva izvršena plaćanja.
- Daje informacije klijentima vezane za bankarske kartice.
- Vrši prijem zahtjeva za odobrenje kartice.
- Prosljeđuje dokumentaciju i obavještava klijenta o ishodu rješenja zahtjeva.
- Rješava reklamacije.
- Vodi odgovarajuće evidencije, stara se o čuvanju podataka i dokumenata organizacionog dijela, odlaže blagajničku dokumentaciju
Potrebne kvalifikacije
Potrebna stručna sprema:
- VSS/VŠS/SSS – fakultet ekonomskog smjera/viša škola ekonomskog smjera/srednja škola ekonomskog smjera.
Potrebno radno iskustvo:
- 1 godina. U obzir dolaze i kandidati bez radnog iskustva.
Dodatne vještine
Posebni uslovi:
Poznavanje rada na računaru (Word i Excel) i engleskog jezika. Ljubaznost, komunikativnost, timski rad, analitičnost, pouzdanost, odgovornost.
Kandidati pored navedenih uslova moraju da ispunjavaju i opšte uslove predviđene zakonom.
Rok za prijave
Prijave na oglas dostavljaju se zaključno sa 17.05.2024. godine. Uz prijavu, kandidati su dužni dostaviti i svoju biografiju. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje. Banka će o rezultatima oglasa obavijestiti samo kandidate koji uđu u uži izbor. Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove biće obavljen razgovor uz mogućnost testiranja.