NLB mKlik
Mobilno bankarstvo
Brz i jednostavan pristup Vašim računima.
Uštedite vrijeme i novac uz niže troškove transakcija.
Banka dostupna 24 sata dnevno, svaki dan u godini.
Mobilno bankarstvo NLB mKlik je usluga koja omogućava brz, jednostavan i siguran pristup računima komitenta putem mobilnog telefona koji ima pristup Internetu. Koristeći mobilno bankarstvo moguće je vršiti transakcije u bilo kojem trenutku, gdje god se nalazite.
Najnovije funkcionalnosti u NLB mKlik aplikaciji
Mogućnosti unutar NLB mKlik aplikacije
Nove funkcionalnosti
mCash – kreiranje i pošiljka koda za podizanje novca na bankomatima bez upotrebe kartice;
P2P (peer to peer) – funkcionalnost omogućava korisnicima da obavljaju plaćanja drugom korisniku uz poznavanje njegovog broja telefona;
Mogućnost izvoda – pregled i štampe izvoda za transakcione i devizne račune direktno iz aplikacije;
Limiti – upravljanje limitima za podizanje novca na bankomatima, plaćanja na POS terminalima i za online plaćanje.
Devizno plaćanje – obavljanje međunarodnih transakcija.
Izvodi – mogućnost pregleda i štampe izvoda transakcione i devizne račune.
Pregled otplatnog plana za kredite – omogućava klijentima da imaju jasan pregled svojih obaveza.
Postojeće funkcionalnosti
Upravljanje sredstvima – prenos sredstava između računa korisnika, kao i uplata sredstava na račune drugih lica u zemlji;
Prenos sredstava – na štednju, uplata rate kredita ili uplata sredstava na kreditnu karticu;
Plaćanje jednim dodirom ekrana – mogućnost pristizanja režijskih računa direktno u aplikaciju.
Pregledi transakcija – brz i jednostavan pregled transakcija na računima i platnim karticama korisnika;
Blokada kartica – mogućnost blokiranja platnih kartica kroz aplikaciju (u slučaju nestanka ili zloupotrebe);
Konverzija – kupovina različitih valuta putem NLB mKlik;
Pronalazak najbliže poslovnice ili bankomata NLB Banke;
Promjena PIN koda za mKlik.
Video uputstva - tutorijali
Potražite pomoć u vidu interaktivnih i video uputstava koji pružaju odgovore na osnovna pitanja korištenja aplikacije.
Uputstva
Često postavljana pitanja
Najčešće postavljana pitanja i odgovori vezani za NLB mKlik aplikaciju mobilnog bankarstva.
Pregled limita za obavljanje elektronskih platnih transakcija putem mobilnog bankarstva
VRSTA LIMITA | mKlik |
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga | 5.000 KM |
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto | Bez dnevnog limita |
Kupoprodaja ostalih valuta | 2.000 KM |
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi | 5.000 KM |
Nalozi na račune Banke | 30.000 KM |
Kako početi sa korišćenjem
1. Podnesite zahtjev za korišćenje u NLB Banci
Za početak korišćenja potrebno je ugovoriti jedan od paketa usluga u NLB Banci koji uključuje mobilno bankarstvo i podnijeti zahtjev za korišćenje mobilnog bankarstva u najbližoj poslovnici Banke.
2. Primićete aktivacioni kod na e-mail
U roku od 24 sata primićete aktivacioni kod na e-mail adresu registrovanu u Banci.
3. Instalirajte aplikaciju i unesite kodove
Na mobilnom telefonu otvorite Play Store ili App Store aplikaciju na mobilnom uređaju. Unesite u pretragu „mklik NLB Banka Banja Luka“ da biste pronašli aplikaciju.
Klikom na Install pokrenućete instalaciju programa.
4. Otvorite mKlik i odredite svoj PIN
Prilikom pokretanja aplikacije, izborom opcije Registracija prikazaće vam se više opcija. Novi korisnici aplikacije biraju opciju Novi korisnici, a potom unose kod koji su dobili putem e-mail-a, dok se drugi kod šalje SMS porukom i automatski učitava.
Nakon unosa kodova, korisnicima će se pojaviti se polje za unos PIN koda (kojeg korisnik definiše po svojoj želji), a potom i polje za unos koda za obnovu, koji korisnicima kasnije služi za ponovno pokretanje aplikacije u slučaju brisanja iste, promjene telefona ili slične situaicje.
Važna napomena: PIN kod i kod za obnovu treba da znaju samo korisnici mobilnog bankarstva. Zaposleni u NLB Banci vam neće tražiti ove kodove. Nakon definisanja istih, aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.
Info
Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.