Sigurno korištenje platnih kartica
Budući da broj izdatih kartica i njihova upotreba na bankomatima i prodajnim mjestima stalno raste, od velike je važnosti kontinuirana edukacija korisnika.
Čuvajte Vaš PIN i nemojte ga odavati nikome
Pazite gdje ostavljate Vašu karticu i PIN
Dežurni telefon (24/7/365) 051 242 171
Korisni savjeti
- Prilikom preuzimanja kartice istu odmah potpišite sa zadnje strane, a staru karticu (ukoliko
imate) vratite u Banku; - Zapamtite Vaš PIN, nikada ga ne zapisujte niti ostavljate u novčaniku (uništite Obavijest
o PIN-u); - Vaš PIN i CVV2/CVC nemojte otkrivati nikome, čak ni službenicima Banke;
- Pazite gdje čuvate karticu i PIN (osoba čije ime i prezime se nalaze na kartici
isključivi je korisnik kartice koja nije prenosiva na drugu osobu); - Prije unosa PIN-a ili prije potpisivanja na slipu, provjerite tačnost iznosa
transakcije; - Ukoliko sumnjate da neko zna Vaš PIN, hitno o tome obavijestite Banku i zatražite
da Vam izda novi PIN; - Ne otkrivajte Vaše lične podatke nikome, a posebno ne putem Interneta, telefonom
ili poštom; - Ne odogovarajte na e-mail poruke od VISA-e ili MasterCard-a i ne popunjavajte
obrasce sa detaljnim podacima o kartici, broju računa ili stanja na računu; - Redovno provjeravajte transakcije na Vašim izvodima;
- Na sigurnom mjestu čuvajte kopije izvoda kao i ostalu dokumentaciju na kojoj
se nalazi broj kartice; - Pravovremeno obavijestite Banku o promjeni adrese i/ili matičnih podataka;
- Savjet krajnjim korisnicima kreditnih i business kartica je da aktiviraju uslugu
SMS notifikacije.
Prodajna mjesta
- Ne dopustite da se kartica prilikom plaćanja na prodajnim mjestima ukloni izvan Vašeg
vidokruga; - Sve transakcije karticama NLB Banke a.d., Banja Luka provedene na prodajnom mjestu preko
POS terminala potvrđujete PIN-om;
- Prilikom plaćanja robe ili usluga na prodajnom mjestu, pobrinite se da niko
ne vidi PIN prilikom unosa istog; - Potvrde o uspješnim i neuspješnim transakcijama zadržite za vlastitu evidenciju.
Bankomati
- Prilikom unosa PIN-a na bankomatu obavezno rukom zaštitite tipkovnicu, kako biste onemogućili
otkrivanje Vašeg PIN-a; - Po završetku procesa isplate ne zaboravite uzeti novac, karticu, kao i potvrdu o izvršenoj
transakciji; - Potvrdu o izvršenoj transakciji zadržite za vlastitu evidenciju;
- Ne prihvatajte pomoć od „dobronamjernih“ stranaca i ne dopustite da Vas neko
ometa za vrijeme obavljanja transakcije; - Ukoliko Vam bankomat ne vrati karticu, zadržavanje kartice prijavite Banci;
- Ukoliko primjetite nešto neobično na bankomatu, nemojte provoditi transakciju,
te o istom obavijestite Banku.
Internet
- Nemojte nikada i nikome dati svoju lozinku za pristup davaocu Internet usluge;
- Važno je da Vaš računar ima instaliran najnoviji antivirusni software;
- Kupujte na poznatim i sigurnim Internet stranicama (ikona koja ih označava je zaključani
katanac u donjem desnom uglu ekrana);
- Ne dostavljajte Vaše lične podatke, lozinku, PIN ili CVV2/CVC broj putem e-maila;
- Radi vlastite evidencije isprintajte ili sačuvajte narudžbu, uslove kupovine,
isporuke, adresu, telefon prodajnog mjesta i sl.; - Ako kupujete putem Interneta, Vi odgovarate za eventualnu štetu nastalu korištenjem
kartice.
Info
Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili se informišite na 0800 50 510.