Mobilno
bankarstvo
Obavite sve bez odlaska u banku
Reaktivacija aplikacije
Ukoliko promijenite telefon, zaboravite ili blokirate PIN, NLB mKlik aplikaciju možete ponovo aktivirati. Nakon instalacije aplikacije, izborom opcije Registracije prikazaće vam se opcija Postojeći korisnik. Unosom e-mail adrese registrovane za korišćenje usluge mobilnog bankarstva i kod za obnovu inicira se ponovno aktiviranje NLB mKlik naloga.
Vrsta limita
|
mKlik
|
Dnevni limiti za obavljanje elektronskih platnih naloga
|
10.000 KM
|
Interni prenosi između računa Komitenta u istoj valuti
|
Bez dnevnog limita
|
Kupoprodaja EUR-BAM i obrnuto
|
Bez dnevnog limita
|
Kupoprodaja ostalih valuta
|
2.000 KM
|
Nalozi na račune u Banci i eksterni nalozi
|
10.000 KM
|
Nalozi na račune Banke
|
30.000 KM
|
Važna napomena:
PIN kod i kod za obnovu treba da znaju samo korisnici mobilnog bankarstva. Zaposleni u NLB Banci vam neće tražiti ove kodove. Nakon definisanja istih, aplikacija je aktivna i spremna za korišćenje.