Skip to content
NLB eKlik NLB mKlik NLB Proklik

Platni promet u zemlji

Brzo i jednostavno realizujte transakcije u okviru domaćeg platnog prometa
673592950
pictogram
Mogućnost elektronskog plaćanja 24/7
pictogram
Povoljnije tarife za elektronsko poslovanje
pictogram
Uplata pazara
na depozitnim uređajima, na CDS uređajima
pictogram
Dostava izvoda
putem e-maila, elektronskog bankarstva ili u ekspozituri
Prijem i izvršavanje naloga platnog prometa

 

Vrsta naloga 

 

 

Izvršavanja naloga primljenih radnim danom 

 

 

Izvršavanja naloga primljenih nedeljom i praznikom 

 

 

Interni ispostavljeni na šalteru Banke 

 

 

na dan prijema naloga 

 

 

ne primaju se nalozi 

 

 

Eksterni do 10.000 KM ispostavljeni na šalteru Banke 

 

 

nalozi primljeni do 13 časova/isti dan; nalozi primljeni nakon 13 časova/najkasnije sljedeći radni bankarski dan 

 

 

ne primaju se nalozi 

 

 

RTGS (preko 10.000 KM) i hitni ispostavljeni na šalteru Banke 

 

 

nalozi primljeni do 15.30 časova/isti dan nalozi primljeni nakon 15.30 časova/najkasnije sljedeći radni bankarski dan 

 

 

ne primaju se nalozi 

 

 

Elektronski interni 

 

 

nalozi primljeni do 19 časova/isti dan; nalozi primljeni nakon 19 časova/ isti dan ali sa datumom valute sledećeg radnog bankarskog dana 

 

 

isti dan ali sa datumom valute sledećeg radnog bankarskog dana 

 

 

Elektronski eksterni do 10.000 KM 

 

 

nalozi primljeni do 14.30 časova/isti dan; nalozi primljeni nakon 14.30 časova/najkasnije sljedeći radni bankarski dan 

 

 

sljedeći radni bankarski dan 

 

 

Elektronski RTGS (preko 10.000 KM) i hitni 

 

 

nalozi primljeni do 15.30 časova/isti dan; Nalozi primljeni nakon 15.30 časova/najkasnije sljedeći radni bankarski dan 

 

 

sljedeći radni bankarski dan 

 

Napomena
Radni bankarski dan je bilo koji dan osim subote i nedelje ili drugog dana kada Banka mora ili ima pravo biti zatvorena a na osnovu zakona. Radni dan Banke je radno vrijeme za odnose sa klijentima i vrijeme za pozadinske poslove. 
1159390263

Obrasci banke i potrebna dokumentacija

Karton deponovanih potpisa;
Dodatni podaci – profil klijenta
Platni nalog, obrasci Banke i spisak potrebne dokumentacije
  • Nalozi se primaju u svim poslovnim jedinicama Banke svaki radni dan.

  • Interni nalozi predstavljaju platne transakcije u korist računa kod Banke, a primaju se i izvršavaju istog bankarskog dana.

  • Eksterni nalozi predstavljaju platne transakcije u korist računa otvorenih kod drugih banaka. Nalozi primljeni do 13 časova izvršavaju se isti bankarski dan. Eksterni nalog primljen poslije 13 časova izvršava se najkasnije sljedećeg bankarskog dana u jutarnjim časovima.

  • RTGS nalozi (nalozi sa iznosom preko 10.000,00 KM) i svi nalozi sa oznakom „hitno“, primaju se do 15.30 č i izvršavaju odmah.

  • RTGS nalozi i nalozi sa oznakom hitno primljeni poslije 15.30č izvršavaju se najkasnije sljedećeg radnog dana u jutarnjim časovima.

 

 

Napomena: Subotom se primaju i interni i eksterni nalozi, a izvršavaju se samo interni, dok se eksterni nalozi izvršavaju sljedeći radni dan u jutarnjim časovima.

 

  • Elektronski nalozi se primaju 24 sata.

  • Interni elektronski nalozi primljeni u Banku radnim danom do 19h i subotom do 13:30 č izvršavaju se isti dan. Interni elektronski nalozi primljeni nakon navedenih vremena izvršavaju se isti dan ali sa datumom valute sledećeg bankarskog dana.

  • Eksterni elektronski nalozi primljeni u Banku radnim danom do 14.30h se izvršavaju isti radni dan, dok se elektronski nalozi primljeni nakon navedenog vremena izvršavaju najkasnije sljedećeg bankarskog dana, u jutarnjim časovima.

  • Elektronski RTGS/BPRV nalozi i nalozi sa oznakom hitno primljeni u Banku do 15.30 č se izvršavaju odmah. Elektronski RTGS/BPRV nalozi i nalozi sa oznakom hitno primljeni poslije 15.30 č izvršavaju se najkasnije sljedećeg bankarskog dana, u jutarnjim časovima.

  • Nalozi, izvršeni u skladu sa gore navedenim vremenima, evidentiraju se na izvodu računa klijenta pod datumom kada su primljeni, odnosno na dan valute izvršenja naloga, zavisno od toga koji je od ta dva dana kasniji.

Redovni transakcioni račun, transakcioni račun organizacionih dijelova i transakcioni račun posebnih namjena, devizni račun:

  1. Rješenje (izvod) o upisu u sudski registar, odnosno u registar nadležnog organa (izvod koji sadrži aktuelne podatke – aktuelni izvod) odnosno istorijski izvod, koji sadrži upise svih ranijih promjena, a koji treba da obuhvata period od minimalno 5 godina do dana podnošenja zahtjeva za otvaranje računa u Banci
  2. Statut ili pravila poslovanja, u slučaju kada se takav poslovni subjekt ne upisuje u sudski registar (ne stariji od 3 mjeseca ukoliko je bilo izmjena nakon inicijalnog usvajanja)
  3. Akt nadležnog organa o osnivanju ako pravno lice nije osnovano neposredno na osnovu propisa (Ugovor – dokument o osnivanju, ne stariji od 3 mjeseca ukoliko je bilo izmjena nakon inicijalnog usvajanja)
  4. Obavještenje Republičkog zavoda za statistiku o matičnom broju i razvrstavanju učesnika prema djelatnosti. Ukoliko su podaci o matičnom broju i razvrstavanju učesnika prema djelatnostima sastavni dio dokumenta o registraciji, navedeno obavještenje nije neophodno kao poseban dokument
  5. Licenca za rad, ako je potrebna za takvu vrstu posla
  6. Potvrda o registraciji kod Poreske uprave Republike Srpske i Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) ako je pravno lice registrovano kod UIO. Ukoliko dostavljeno aktuelno Rješenje (izvod) o upisu u sudski registar, odnosno u registar nadležnog organa (iz tačke 1.) sadrži podatak o poreskom broju (JIB) nije potrebna potvrda o registraciji kod PU RS.
  7. OP obrazac – ovjereni potpisi lica ovlaštenih za zastupanje (ne starije od 3 mjeseca)
  8. Finansijski izvještaj o poslovanju za poslednji obračunski period (bilans stanja i bilans uspjeha) ovjeren od strane APIF-a (opciono po zahtjevu Banke), a novoosnovana pravna lica dostavljaju izvještaje nakon predaje prvog obračuna, ovjeren od strane APIF-a. Za svaki novootvoreni račun obavezna je dostava finansijskih izvještaja, osim ukoliko se račun otvara u toku iste godine nakon obračunskog perioda za koji je klijent već dostavio finansijski izvještaj o poslovanju.
  9. Ukoliko je vlasnik pravnog lica drugo pravno lice, potrebno je dostaviti podatke o pravnom licu vlasniku i konačnom stvarnom vlasniku fizičkom licu koje posjeduje više od 20% vlasničkog uloga (Rješenje o upisu u sudski registar, odnosno u registar nadležnog organa, poreski broj, matični broj). Ako je vlasnik fizičko lice sa učešćem vlasništva više od 20% potrebno je dostaviti lični identifikacioni dokument. Ako je vlasnik računa nerezident potrebna je ovjerena, od strane nadležnog organa (opštinski organ, notar…) fotokopija ličnog identifikacionog dokumenta za nerezidenta. Komitenti koji nemaju oblik vlasništva (svojina) nisu obavezni dostavljati podatke o stvarnom glasniku (država, državni organi, opštine i dr.).
  10. Fotokopije važećih Ličnih identifikacionih dokumenata sa fotografijom za zakonskog zastupnika pravnog lica, za sva lica čiji su potpisi deponovani na kartonu deponovanih potpisa, kao i za lica ovlašćena za rad sa Bankom.

 

 

 

Redovni transakcioni račun, transakcioni račun organizacionih dijelova i transakcioni račun posebnih namjena, devizni račun:

  1. Rješenje (izvod) iz registra u kome je pravno lice – nerezident upisan u zemlji u kojoj ima registrovano sjedište ili ako je osnovan u zemlji u kojoj se ne vrši upis u takav registar drugi validan dokument o osnivanju, u skladu s propisima zemlje sjedišta na osnovu kojih se može utvrditi pravni oblik i vlasnička struktura ovog nerezidenta i datum njegovog osnivanja. Ovaj dokument dostavlja se u kopiji koju je ovjerio nadležni organ i u ovjerenom prevodu na jednom od službenih jezika Republike Srpske koji ne može biti stariji od tri mjeseca, pri čemu je nerezident kome Banka vodi nerezidentni račun dužan da ovaj dokument dostavi jednom godišnje. Ako nerezident ne dostavi ovjerenu kopiju izvoda iz registra najmanje jednom godišnje, Banka će onemogućiti rad komitentu.
  2. Statut ili pravila vlasnika računa koji se ne upisuje u sudski registar (ne stariji od 3 mjeseca ukoliko je bilo izmjena nakon inicijalnog usvajanja) izvod iz zakona, odnosno drugog propisa, ako se nerezidentni račun otvara po tom osnovu
  3. Akt nadležnog organa o osnivanju ako pravno lice nije osnovano neposredno na osnovu propisa – Ugovor/dokument o osnivanju
  4. Izvod iz zakona, odnosno drugog propisa, ako se nerezidentni račun otvara po tom osnovu 
  5. Obavještenje nadležnog organa iz sjedišta nerezidenta o matičnom broju i razvrstvanju učesnika prema djelatnosti (ovi podaci mogu biti sastavni dio ostalih dokumenata nerezidenta zavisno od zemlje sjedišta) 
  6. Licenca za rad, ako je potrebna za takvu vrstu posla 
  7. Potvrda o registraciji kod Poreske uprave Republike Srpske da je nerezident kod nje upisan u registar nerezidenata 
  8. OP obrazac – ovjereni potpisi lica ovlaštenih za zastupanje (ne starije od 3 mjeseca) 
  9. Finansijski izvještaj o poslovanju za poslednji obračunski period (bilans uspjeha i i bilans stanja) i izvještaj nezavisnog revizora u matičnoj zemlji ili u zemlji u kojoj obavlja registrovanu djelatnost. Ako nerezident posluje kraće od godinu dana dostavlja finansijski izvještaj za period poslovanja u tekućoj godini. Ukoliko ne postoji obaveza izrađivanja finansijskog izvještaja u matičnoj zemlji, dostavlja dokaz/dokument o plaćenom porezu. 
  10. Ukoliko je vlasnik pravnog lica drugo pravno lice, potrebno je dostaviti podatke o pravnom licu vlasniku i konačnom stvarnom vlasniku fizičkom licu koje posjeduje više od 20% vlasničkog uloga (Rješenje o upisu u sudski registar, odnosno u registar nadležnog organa, poreski broj, matični broj). Ako je vlasnik fizičko lice sa učešćem vlasništva više od 20% potrebno je dostaviti lični identifikacioni dokument. Ako je vlasnik računa nerezident potrebna je ovjerena, od strane nadležnog organa (opštinski organ, notar…) fotokopija ličnog identifikacionog dokumenta za nerezidenta. Komitenti koji nemaju oblik vlasništva (svojina) nisu obavezni dostavljati podatke o stvarnom vlasniku (država, državni organi, opštine i dr.). 
  11. Fotokopije važećih Ličnih identifikacionih dokumenata sa fotografijom za zakonskog zastupnika pravnog lica i za sva lica čiji su potpisi na kartonu deponovanih potpisa, kao i za lica ovlaštena za rad sa bankom. Dokumentacija se dostavlja u fotokopiji i orginal na uvid. 

 

 

 

  1. Ažurno Rješenje nadležnog organa o dozvoljenom obavljanju djelatnost, koje odražava stvarno stanje klijenta (ne starije od 3 mjeseca)
  2. Potvrda o registraciji kod Poreske uprave Republike Srpske i Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) ako je pravno lice registrovano kod UIO. Ukoliko dostavljeno aktuelno Rješenje (izvod) o upisu u sudski registar, odnosno u registar nadležnog organa (iz tačke 1.) sadrži podatak o poreskom broju (JIB) nije potrebna potvrda o registraciji kod PU RS.
  3. OP obrazac – ovjereni potpisi lica ovlaštenih za zastupanje (ne starije od 3 mjeseca)
  4. Finansijski izvještaj u formi bilansa stanja i bilansa uspjeha ukoliko preduzetnik podliježe obavezi izrade istih. Preduzetnici koji ne sastavljaju finansijske izvještaje u formi bilansa stanja i bilansa uspjeha, dostavljaju poslednje obrasce kojim prezentuju svoje poslovanje poreskoj upravi. Dostavlja se kopija dokumenta ovjerenog od APIFa za bilanse stanja i uspjeha odnosno od Poreske uprave za obrasce kojim se prezentuje poslovanje kod Poreske uprave. Novoosnovani preduzetnici dostavljaju izvještaje ovjerene od strane APIF-a nakon predaje prvog obračuna, ili dostavljaju obrasce kojim su prezentovali svoje poslovanje nadležnoj poreskoj upravi. Za svaki novootvoreni račun obavezna je dostava finansijskih izvještaja, osim ukoliko se račun otvara u toku iste godine nakon obračunskog perioda za koji je klijent već dostavio finansijski izvještaj o poslovanju. Ostali oblici organizovanja: udruženja građana, zajednice etažnih vlasnika, sindikalne organizacije, a koji ispunjavaju kriterije za razvrstavanje u mikro pravna lica (do 5 zaposlenih, do 500.000 KM godišnji prihod i do 250.000 KM prosječna imovina) su obveznici izvještavanja kroz dostavljanje bilansa stanja i bilansa uspjeha, a prema odredbama Zakona o računovodstvu i reviziji.
  5. Fotokopije važećih Ličnih identifikacionih dokumenata sa fotografijom za vlasnika preduzetnika, za sva lica čiji su potpisi na kartonu deponovanih potpisa, kao i za ovlaštena lica za rad sa bankom. Dokumentacija se dostavlja u fotokopiji i orginal na uvid

 

 

 

  1. Rješenje o otvaranju stečajnog postupka ili postupka likvidacije – ne starije od 3 mjeseca
  2. Zahtjev za zatvaranje postojećeg redovnog računa i ostalih računa, ukoliko su isti otvoreni kod Banke
  3. Dokaz o zatvaranju svih postojećih računa za redovno poslovanje i ostalih otvorenih računa komitenata nad kojima je otvoren stečajni ili postupak likvidacije
  4. Ukoliko je vlasnik pravnog lica drugo pravno lice, potrebno je dostaviti podatke o pravnom licu vlasniku i konačnom stvarnom vlasniku fizičkom licu koje posjeduje više od 20% vlasničkog uloga (Rješenje o upisu u sudski registar, odnosno u registar nadležnog organa, poreski broj, matični broj). Ako je vlasnik fizičko lice sa učešćem vlasništva više od 20% potrebno je dostaviti lični identifikacioni dokument. Ako je vlasnik računa nerezident potrebna je ovjerena, od strane nadležnog organa (opštinski organ, notar…) fotokopija ličnog identifikacionog dokumenta za nerezidenta. Komitenti koji nemaju oblik vlasništva (svojina) nisu obavezni dostavljati podatke o stvarnom vlasniku (država, državni organi, opštine i dr.).
  5. Fotokopije važećih Ličnih identifikacionih dokumenata sa fotografijom za ovlašteno lice, za sva lica čiji su potpisi na kartonu deponovanih potpisa, kao i za ovlaštena lica za rad sa bankom. Dokumentacija se dostavlja u fotokopiji i orginal na uvid
Napomena
Ukoliko klijent ima pokazatelje koji upućuju na FATCA status (američko državljanstvo, američki ID document, adresa ili kontakt podaci iz SAD), Banka će tražiti dostavu dodatne dokumentacije.

Kontaktirajte nas

<p>Posjetite nas u poslovnici</p>

Posjetite nas u poslovnici

Zakažite sastanak.

<p>Unesite vaš broj telefona</p>

Unesite vaš broj telefona

I mi ćemo pozvati vas.

Zanima vas još nešto?
pdf
292 KB
Informativni list pravna lica
pdf
155 KB
Karton deponovanih potpisa
pdf
194 KB
Zahtjev za izdavanje ovlaštenja za rad sa bankom
pdf
236 KB
Zahtjev za način dostave izvoda i obavještenja
pdf
268 KB
Zahtjev za otvaranje transakcionog računa - nerezident
pdf
128 KB
Zahtjev za izdavanje podataka iz JRR