Budući da broj izdatih kartica i njihova upotreba na bankomatima i prodajnim mjestima stalno raste, od velike je važnosti kontinuirana edukacija korisnika.
Čuvajte Vaš PIN i nemojte ga odavati nikome
Pazite gdje ostavljate Vašu karticu i PIN
Dežurni telefon (24/7/365) 051 242 171
Prilikom preuzimanja kartice istu odmah potpišite sa zadnje strane, a staru karticu (ukoliko imate) vratite u Banku;
Zapamtite Vaš PIN, nikada ga ne zapisujte niti ostavljate u novčaniku (uništite Obavijest o PIN-u);
Vaš PIN i CVV2/CVC nemojte otkrivati nikome, čak ni službenicima Banke;
Pazite gdje čuvate karticu i PIN (osoba čije ime i prezime se nalaze na kartici isključivi je korisnik kartice koja nije prenosiva na drugu osobu);
Prije unosa PIN-a ili prije potpisivanja na slipu, provjerite tačnost iznosa transakcije;
Ukoliko sumnjate da neko zna Vaš PIN, hitno o tome obavijestite Banku i zatražite da Vam izda novi PIN;
Ne otkrivajte Vaše lične podatke nikome, a posebno ne putem Interneta, telefonom ili poštom;
Ne odogovarajte na e-mail poruke od VISA-e ili MasterCard-a i ne popunjavajte obrasce sa detaljnim podacima o kartici, broju računa ili stanja na računu;
Redovno provjeravajte transakcije na Vašim izvodima;
Na sigurnom mjestu čuvajte kopije izvoda kao i ostalu dokumentaciju na kojoj se nalazi broj kartice;
Pravovremeno obavijestite Banku o promjeni adrese i/ili matičnih podataka;
Savjet krajnjim korisnicima kreditnih i business kartica je da aktiviraju uslugu SMS notifikacije.